maandag 14 januari 2013

Kunnen fietspadmeldpuntmeldingen verjaren???

Op 18/05/2012 zond ik twee meldingen via meldpuntfietspaden.be door omtrent de staat van het fietspad in de Iepersestraat, kant Moorslede. Ik meldde er ondermeer de zeer slechte staat van het fietspad, maar ook het feit dat de helft van het smalle paadje overgroeid is door de weelderige groene berm. Geen slecht woord over groene bermen, maar ze moeten soms wel eens wat ingeperkt worden. 

Moorslede deed vorig jaar in september al eens een opkuisbeurt van het fietspad langsheen de Roeselaarsestraat, wat resulteerde in 40cm meer fietspad. Helaas, pindakaas, stopten de werkers natuurlijk aan de grens met Roeselare, netjes zoals het een stadsdienst betaamd. Het Roeselaarse stuk fietspad bleef dus overwoekerd....

Tot ik twee weken geleden plots een telefoontje kreeg van Dipod in Roeselare. Dat is de dienst die zich onder meer met wegeninfrastructuur en groenwerken bezig houdt. Of het misschien ik was die een melding gemaakt had van teveel groen op het fietspad en of ik misschien nog eens kon verduidelijken waar dat was. En dat ze dit in de loop van de week erop zouden aanpakken (vorige week dus). Geduldig als ik ben, keek ik elke dag reikhalzend uit naar een mooi, breed fietspad.

Helaas pindakaas. Maandag werd dinsdag. Dinsdag werd woensdag. Woensdag werd donderdag. En donderdag werd vrijdag. Geen groendienst te bespeuren...
En met het sneeuwlaagje nu moet ik er ook niet al te veel op hopen zeker???

Haast haast je Dipod Roeselare, anders wordt mijn melding geseponeerd (of is dat al het geval???)

1 opmerking:

  1. Gewoon een nieuwe melding maken en ook een paar foto's meesturen en een plannetje maken met een route planner (of google maps) en ook meesturen. Zodat ze geen reden hebben in hun warm bureau te blijven zitten en bellen tussen de tassen koffie door, maar direct kunnen aanpakken.

    BeantwoordenVerwijderen